امروز با بابا رفتیم دانشگاه. البته من خودم رانندگی کردم :)))))))
خیلی خوب بود.بعدشم رفتیم یکم خرید و بعد رفتیم دنبال مامانم اینا و غذا خوردیم و برگشتیم خونه و در همه ی این مدت من رانندگی میکردم :)))))))
حدود سه ساعت طول کشید.کلی خوب بود و خوشید:)))))
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: رانندگی حرفه ای,رانندگی در مستی,رانندگی با دنده اتوماتیک,رانندگی با ماشین دنده اتوماتیک,رانندگی خانم ها,رانندگی زنان,رانندگی بدون گواهینامه,رانندگی در بارداری,رانندگی مجازی, نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 23:27
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: حس خوبیه وقتی,حس خوبیه وقتی که,حس خوبيه,حس خوبيه وقتي,چه حس خوبیه,چه حس خوبیه علیرضا بهلولی,چه حس خوبیه وقتی,چه حس خوبیه اینکه تو هستی,چه حس خوبیه هرشب,چه حس خوبیه از بهلولی, نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 4:04
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: تنبل درختی,تنبل به انگلیسی,تنبل خونه, عباسی,تنبل چشم گرد,تنبل در جدول,تنبل استرالیایی,تنبل ترین حیوان,تنبل همیشه خوابه,تنبل ترین مردم جهان, نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 20:03
امروز وقتی توی دانشگاه بودم مامانم توی تلگرام عکس یه ماشین رو فرستاد وگفت این ماشینو قراره بگیریم.رسیدم خونه دیدم ماشین توی حیاطه. این هم از ماشین :) گواهینامم هم که به زودی میاد :) خدایا شکرت کلی :))))
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: چیزای خوب,چيزاي خوب,چیزای خوب برای کبد,چیزای خوب برای اندروید,دانلود چیزای خوب,همه چیزای خوب,عکس چیزای خوب,دانلود چيزاي خوب,در گوشم چیزای خوب بگو تو,چیزای خیلی خوب, نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 20:58
بالاخره فصل جدید بیگ بنگ تئوری اومد. خیلی دوست داشتنیه فیلمش. شلدون مثل همیشه عاااالیییییه.به خصوص موقعی که قرار بود توی جلسه حرفی نزنه و آخرش طاقت نیورد و اشتباهات بقیه رو تصحیح کرد!
چهارشنبه ها سه ساعتی وسط کلاسها توی دانشگاه بیکاریم و دیروز من نشستم دو تا قسمت اول بیگ بنگ رو دیدم. در ضمن چند روز پیش فیلم بارکد رو هم دیدم که به نظرم اوتقدرام خوب نبود.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: بهترین فیلمی که دیده اید,بهترین فیلمی که دیدم,بهترین فیلمی که دیدید,بهترین فیلمی که تا حالا دیدی,بهترین فیلمی که دیدین,بهترین فیلمی که تا حالا دیدم,بهترین فیلمی که دیده ام,بهترین فیلمی که تا حالا دیدید,بهترین فیلمی که تا به حال دیدید,بهترین فیلمی که تا حالا دیده اید, نویسنده: بازدید: 240 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 2:40
دیروز یک جلسه اضافه رانندگی رو رفتم.دیشب هم برای مامان بابا یه تولد همزمان گرفتیم.البته با حضور خودمون چهارتا فقط!
از فردا هم میرم دانشگاه.یکشنبه هم امتحان رانندگی مه. هرکی این پستو میبینه برام دعا کنه لطفا:)
+خدایا لطفا کمکم کن:)
بعدا نوشت: فعلا امتحان نمیدم تا بعد؛ ممتحن عوض نشده. تا موقعی که عوض شه صبر میکنم.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:18
امروز رفتم دانشگاه. بعد از کلی تنبلی و استراحت توی خونه کلی سخت بود نشستن سر کلاس!
البته کلاس اول که تشکیل نشد و کلاس دومم کمی با تاخیر. ولی درس داد بهمون.کلاسای بعدیم منتظر نشدیم ببینیم تشکیل میشه یا نه برگشتیم خونه :)
الانم پاهام درد میکنه:/ انگار که کوهنوردی کرده باشم :/
خداروشکر دو روز تعطیلیم =))))
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:16
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 230 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:13
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:11
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:09